-
-
1962
ברונו שוכר מגרש קטן בבת-ים ומתחיל לייצר מוצרי ניקוי.
בתקופה זו מזהה ברונו שיש ביקוש גדול לחומר לניקוי וחיטוי לאסלות והמוצר הראשון במפעל החדש הוא אבקה לניקוי אסלות בשם "סנו"
-
1965
ברונו מפריד את פעילות הייצור מהזרוע השיווקית. למפעל הייצור הוא קורא "סנו", כשמו של המוצר הראשון של החברה.
השם "סנו" לקוח מתוך הפתגם הלטיני:
"Mens sana in corpore sano",
שפירושו "נפש בריאה בגוף בריא".
-
1972
הביקוש למוצרים גדל ומחייב מעבר למפעל ייצור גדול יותר.
אלכס לנדסברג, בנו של ברונו, אחראי להקמת מפעל חדשני בהוד השרון המשמש עד היום כאתר הייצור המרכזי של החברה.
המפעל פתח את שעריו עם 50 עובדים.
-
1975
בסנו מזהים את הצורך במוצרים ביתיים להדברת חרקים ומקימים קו ייצור חדש
של מוצרי הדברה אפקטיביים בלווי הסיסמה:
"עשו זאת בעצמכם".
קו מוצרי K, הופך למותג מוביל בהדברת חרקים ביתית ו K-300 הופך לשם נרדף לקוטל תיקנים.
-
1982
סנו מונפקת לציבור ומניותיה נרשמות למסחר
בבורסה לניירות ערך בתל אביב.
-
1985
סנו היא אחת החברות הראשונות
אשר מפסיקה להשתמש בתרסיסיה
בגז הפריאון, הפוגע בשכבת האוזון.
-
1988
ברונו זוכה בפרס התעשייה
על חזונו ותרומתו הגדולה לתעשייה הישראלית.
-
1991
אלכס לנדסברג מתמנה למנכ"ל סנו.
אלכס מוביל את החברה להישגים חדשים על ידי
פיתוח קטגוריות חדשות אשר הופכות את סנו
לחברה המובילה בישראל בתחומי מוצרי הצריכה
שאינם מזון.
-
1993
ה-4 לנובמבר הוא יום תחילת השידורים של הטלוויזיה המסחרית.
זהו יום היסטורי ומרגש.
הפרסומת הראשונה ששודרה בטלוויזיה המסחרית
הייתה הפרסומת המשעשעת למבשם האוויר "סנומוד",
מוצר אשר עד היום מהווה את אחד המוצרים המצליחים של סנו.
-
1995
סנו נכנסת לקטגוריה חדשה לגמרי - מוצרי כביסה.
מותג הכביסה מקבל את השם "סנו מקסימה"
ובחברה מפתחים מגוון רחב של מוצרים
הכוללים אבקות כביסה ומרככי כביסה.
החדשנות, איכות המוצרים והתאמתם לצרכי הקהל הישראלי הופכים את "סנו מקסימה" למותג מוביל בישראל.
-
1996
המצאת מוצרי סדרת "סנו ז'אוול" מחוללת מהפיכה בישראל.
האקונומיקה המיושנת מפנה את מקומה ל"אקונומיקה של שנות ה-"2000 ".
פיתוח אקונומיקה מבושמת המכילה גם
ממיסי שומנים הופכת תוך מספר שבועות להצלחה מסחררת ומאז ועד היום יש כמעט בכל בית בישראל מוצר מסדרת "סנו ז'אוול".
-
1999
סנו מתחילה לייצר שקיות מילוי חסכוניות
למגוון מוצרים.
סנו היא החברה הראשונה בישראל היוצאת
עם שקיות מילוי המקטינות את נפח פסולת הפלסטיק בעשרות אחוזים ובכך תורמת
לשמירה על איכות הסביבה.
-
2011
יובל לנדסברג, בנו של אלכס ונכדו של ברונו,
מתמנה למנכ"ל החברה.
יובל הצטרף לחברה בשנת 1996.
במהלך השנים טיפס בסולם התפקידים
ולפני מינויו למנכ"ל שימש כסמנכ"ל הסחר של החברה.
-
2017
נכון לשנת 2017 סנו מייצרת יותר מ-700 מוצרים, מעסיקה יותר מ-1,600 עובדים ומגדילה את היצוא שלה לרחבי העולם.
החברה ממשיכה לפתח מוצרים חדשניים במטרה להקל על מטלות יומיומיות ולשפר את איכות חייהם של הצרכנים בישראל.